CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

:: SUSAH SANGAT NAK FAHAM KE? ::


Hai...aku terpanggil nak update blog aku malam nie..Memandangkan satu hal mcm dh jadi besar gile yg membuatkan aku SAKIT HATI sgt2 nye..Aku pn pkir,nk tulis blog le..nak luahkan perasaan aku nie..




Korang mesti ada BFF kn?kwn baik or kwn yg boleh memahami situasi kita? aku ada cerita nk kongsi sama...

Ok..1 hal..korang syg tak ngn kwn2 korang?aku syg sgt...lagi2 dgn BFF aku,NOOR AZWA ABDUL SAMAD..dia lah sahabat baik aku dari dulu smpai aku kawin nie..even aku sibuk & pastinya dah kwin ni,aku jarang jumpa dia..tapi kami still keep in touch via fb,sms le..kdg2 through fon..pe ssh,kmdhn semuanya dh ada skang nie..antara nak or tak jek.. 1 perkara aku salute sgt ngn WAWA, dia lah antara kwn2 aku yg paling memahami aku. thanx babe,aku owed so much ngn ko..beruntung aku dpt kwn mcm ko..(nnt aku still tuntut my nandos)

Aku dah berumur 29 tahun pn.aku tak ske nk carik gado dgn sesape pn dlm dunia ni..aku nk hidup aman damai & nak buang stress aku yg selalu aku dpt dulu,nunnnnnn...jauh gile aku nk buang nye..sekarang,even aku ada byk keje,aku tak stress malah ada smgt nk setelkn semuanya on time.aku paham mcm ne rupanya org sibuk dgn kerja..aku melaluinya & semua org melaluinya..

Sebagai seorg kwn,apa salahnya kita sokong & memahami kwn kita. faham dgn kerja dia,faham dgn urusan rumahtgga dia (kalo dia dh kwin or dh ada anak), faham dgn mslh dia..cubalah utk belajar kalo susah nk memahami..Kita dah masing2 dewasa & ada akal fikiran yg waras yg membolehkan kita buat keptsn dgn wajar..SUSAH sgt ke?

Aku paling tak boleh terima kena tuduh bukan2..cuba naik ke tempat aku, buat kerja aku mcm mane..nak tgk korg akan jadi mcm aku ke tak..Kalo aku lupa kwn,aku takkan msg ajak pergi JALAN TAR..tu kalo aku lupa kwn..mcm ne kalo DIA lupa kwn..pegi berjalan ke shoping complex tanpa ajak aku,aku tak kesah pn..it is your life..go ahead..get some entertainments..aku tak heran lgsg..aku sikit pn tak...try to understand n make your life full with happiness even without me..



2 comments: