CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

:: CUTI SEKOLAH & KENDURI KAHWIN ::


Dah bermula cuti penggal sekolah bermakna bermulanya musim mengawan..hehehhe... Jemputan kwn2 kahwin,buat masa ini,mmg tak ada..mungkin kwn2 aku nak enjoy lagi kot..Aku ambik kesempatan,nak interprem gambo kahwin aku nie..tak de le seglamer pasangan yg berkahwin masa ni,tapi mmg cukup bagi kenangan terindah dalam hidup aku.hehehe..

Masa ini,tahun 2009,mmg aku sibuk menguruskan persiapan perkahwinan aku.Sibuk fikir sana sini merancang yang terbaik utk perkahwinan seumur hidup bersama suami tersayang,MOHD PAIRUZ AZAHAR.

( hehehe..mengimbau kenangan lama daaa...)


( ayg sarung cincin, abg pakaikan gelang )


Dgn hantaran aku tempah di kedai,utk 7 dulang ke aku buat,tak ingat aku,tapi dalam rm300 400 gak le. Set pelamin,make up,mmg sepenuhnya aku yg bayar.Bab makan2 utk tetamu & rombongan sebelah, khemah2, abah & mak yg handle.Bunga telur,along sponsor.Goodies utk tetamu,makcik2 aku sponsor.Memang aku agak jimat lah masa tue sbb ada sponsorship..heheh..


Sedar tak sedar,dah hampir 2 tahun usia perkahwinan kami.Walaupun belum dikurniakan zuriat,Allah Maha Adil & Mengetahui,Dia kurniakan aku ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2009, even aku kerja tak sampai 3 tahun, rezeki daripada bisnes aku dgn Cik Ross & the most important, aku BAHAGIA bersama suami...




2 comments:

  1. Wahhh..ada juga terselit nama saya!!eehehhehee...

    go...go..go...Angah!!

    ReplyDelete
  2. heheh..msti le nana..kite kn bsns partner..hrus perkembangkan bsns kite nie..

    ReplyDelete