CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

:: MURAH REZEKI ::





Sebelum tido ni,aku nk berdoa,agak aku & suami,sentiasa dimurahkan rezeki & beroleh kesejahteraan dalam hidup kami..

Aku mohon Allah berikan kami, ZURIAT..itu yg paling aku ingin sekarang. Apabila aku tgk mereka di sekeliling aku, ada anak, bercakap ttg anak, bergamba bersama anak, tersentuh naluri keibuan (ada ke,sbb aku ni mmg garang) aku nie..Moga satu hari nnt,Allah makbulkan doa kami.

Aku mohon Allah berikan kami,rezeki lebih utk memiliki RUMAH idaman kami. Tak kisah macam mana sekalipun rumah itu, janji ia dapat berikan kami keselesaaan,keharmonian & kesejahteraan dalam hidup berumahtangga. Abah mak,adik beradik ipar nak datang pn,aku tak langsung tak ada segan silu.

Aku mohon Allah berikan kami,KESIHATAN yg baik (walaupun agak mls utk pergi berjoging) & dijauhkan kami dari penyakit yg merbahaya.

Sekali lagi,aku mohon Allah, PANJANGKAN USIA abah mak kerana aku belum puas membalas budi mereka membesarkan aku,memberi didikan kpd aku (walaupun aku mmg mls belajar dlu), & sehingga kini, merekalah sumber inspirasi & tempat aku meluahkan perasaan serta masih lagi menjadi guru menerangi dunia aku yg kelam. Angah SAYANG abah & mak.

Untuk adik beradik yg aku sayangi,ALONG, ZAFRUL, ADIK & sepupu yg rapat dgn aku, NANA, semoga semua kebahagiaan milik korang semua & sudi2 kan berkongsi dgn ANGAH.

Ya Allah, moga Kau makbulkan segala permintaan aku ini...AMIN......

3 comments:

  1. sabarlah farin..belum rezekimu lagi. sesungguhnya Allah itu lebih mengetahui mengapa rezeki itu blm berpihak kepada angah. Berdoalah meminta pdNya tp usaha itu jgn lupa..

    ReplyDelete
  2. insyaallah mksu..hope satu ari nnt,mksu akan dpt cucu sedara drp angah N apai ek..

    ReplyDelete
  3. Angah...tersentuh pulak nana!!huhhuhu..

    InsyaAllah..Allah akan memberi yang terbaik kepada kita semua..

    ReplyDelete