CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

:: APA PERASAAN KENA TUDUH ::


yeeeehhhaaaa....haloooo..bertemu di pg ari AHAD. bru arini boleh menaip di blog ni..sbb last few days,tak paham dgn blogger ni tak boleh beroperasi lak..

Ok..tajuk ari ini ialah APA PERASAAN KENA TUDUH?haaa...mcm menarik kn..kalo aku,aku bukan nk tuduh2 tanpa periksa..tp kadang2,org ckp,kalo kite serkap jarang, mengena jugak kn..hehehe...:-)



(muka bengang gile sbb org tuduh2 benda tak betul kn)


Apa perasaan korg kena tuduh ye?baik dr kwn sendiri ke, pasangan kite ke, orang2 sekeliling kita ke..haaa..sure sadis & sakit hati kan..
Apatah lagi bila kena bukan2 dgn kwn yg kite percaya kn? aissshhh...tak phm le..kalo aku le, ikutkan hati ni nak je aku seligi kepala org yg tuduh aku tue...tp aku ni waras lagi..ingt gak yg org tue,ada mak bpk,ada somi,ada anak...kesian lak kang kn...

So,mgkn org tu ada baca ke blog aku nie,hope amik le iktibar ye...bukannye nk mengabaikan kwn2 sndri,tp aku ada alasan kenapa aku buat mcm tue....


No comments:

Post a Comment