CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

:: JLN TAR vs HARI JUMAAT ::





Halloooo... hari Jumaat..Penghulu segala hari... tp hari ni lah yg paling best sbb nye:-

i) waktu rehat yg panjang, 12.15pm-2.45pm (bg kakitgn kerajaan)..mgkn ada sesetengah agensi swasta mengaplikasikan waktu rehat sebegini

ii) waktu rehat yg panjang, boleh pergi menghabiskan duit di JALAN TAR..wowow...seronok kan

tp bagi aku, lebih suka melawat JALAN TAR ni, pada hari Sabtu.. selalunya pn sebab aku ambil stok dari kedai-kedai yg dah biasa aku pergi. Sekadar suka-suka, mungkin taklah kot. Penuh dgn orang & pasar malam pulak tu.

Aku ada kawan..nama dia Yana & Zura..suka sgt pergi sana..heheh..jgn marah ek korg..nnt kak farin belanja aiskrim. tapi budak-budak ni,mmg aku tau ada tujuan yg baik lagi murni..:-)

Korang yg lain macam mana? Suka shopping kat JALAN TAR ke? Ce cite ce cite...


No comments:

Post a Comment