CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

:: MALANG KAH DAPAT ISTERI PEMALAS? ::






Bertemu kita dengan tajuk hari ini.. Update blog di saat orang sedang melepak di rumah, saya pulak harus ada di pejabat..sedih....:-(

Tajuk 'malangkah dapat isteri pemalas'..betul ke?malang ke si suami beristeri kan seseorang yang MALAS? atau berpura-pura rajin bila ada suami saja..contohnya, rajin buat kerja rumah sj..tapi di pejabat, langsung hilang entah ke mana bila orang minta tolong..(saya tak tuju pada sesiapa ye,siapa mkn cili,amik le kau pedasnya..)
( haaa..mcm ni le pemalasnya)

Ramai sgt dah saya jumpa manusia perangai mcm ni. Yang di sekeliling saya pun ada (tak jauh,dkt sgt pn). Bagi korang, malang tak suami tu? Atau si isteri pun bernasib malang punya suami sama perangai dgn dia..

Heheheh...saya ni bukanlah rajin sgt kan..Kalau dah sgt2 penat dgn kerja di ofis, mood nak masak bila sampai ke rumah mmg le tak ada lgsg. Kena tanya suami dulu,bila dia bagi lampu hijau, baru rasa lega.. Tapi sebagai isteri, saya tak sanggup tengok suami saya kelaparan..(isteri mithali ok..)

Inilah ragam manusia. Pelbagai perangai, pelbagai sikap. Apa pun semunya bermula dari niat. Kalau datang kerja semata-mata nak gaji tanpa buat kerja, hanya Allah sj le yg tahu.


No comments:

Post a Comment