CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

:: KENAPA SAYA TAK SUKA HARI ISNIN? ::


Assalamualaikum & selamat pagi.. Hari Isnin, hari yg saya tak suka,ok...korang macam mana,suka tak dengan hari Isnin?

(muka malas nak pergi kerja,ok...)

Bukannya membenci sangat dgn hari Isnin. Cuma kebarangkalian utk pergi kerja tu ada 25% shj.
Antara sebab kenapa saya tak suka dgn Monday:-

a) Kena bangun awl utk siap pergi kerja (hari ni lagi awl sbb kena goreng tempe utk abg bwk ke ofis sbb ada potluck)

b) Rasa mcm hari bekerja saya non-stop sbb hari minggu pun saya bekerja..macam mana tue?

c) Baru reda 2 hari tak dengar bunyi telefon ofis, hari Isnin ni, dah mula balik rutin 5 hari dengar bunyi telefon... (bising ok..)

d) Kena menempuh jem balik kerja nanti sbb dah habis cuti sekolah (even bukan saya yang drive, tapi hati manyak sakit woooo..setiap hari jem )

e) SEBAB UTAMA, kena buat kerja balik..tak sempat nak rehatkan minda dari menghadap angka-angka yang ratus2 nie..berpinor mata (bak kata org Perak)....

Jadinya,cuba korang senaraikan sebab2 malas pergi kerja..nak juga tahu kan..

No comments:

Post a Comment