CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

:: 1st CONTEST (AKU & PENGANTIN)


:: 1st Giveaway From Citarasa Anggun ( Contest Aku dan Pengantin ) ::

Semalam,tiba2 saya dan share partner saya terfikir nak bersedekah ( chewahhh!! ) kepada korang semua.

Kami mahu buat 1st giveaway dan memberi hadiah kepada mereka yang kami pilih sebagai pemenang.

Hadiah yang kami tawarkan adalah...

Pemenang Pertama - Wang benilai RM 35

Pemenang Kedua - Wang bernilai RM 20

Pemenang Ketiga - Wang bernilai RM 10




Mudah saja Contest kami ni..

Korang hanya perlu.......

1 - Jadi FOLLOWER blog Citarasa Anggun ni.

2 - Klik LIKE di page Citarasa Anggun

3 - Buat entri tentang contest "Aku dan Pengantin" ni....

4 - Pastikan korang letak banner contest di entri tersebut.

5 - Tag 5 orang rakan.

6 - Selepas korang dah selesai semua di atas,sila letakkan link entri tersebut ok!!

kalau ada masalah,boleh post di inbox kami di facebook.

< Okay,pe kata,sesiapa yang berminat utk joint, silakan ye...hadiah simple & hope dpt support dari semua... >

No comments:

Post a Comment